luni, 10 ianuarie 2011

Winter Project 3 - Morning Glory

Un model inceput din vara, dar pe care abia acum am reusit sa-l termin, deoarece doream sa-l fac cadou cuiva :). E un fel de variatiune a modelului original, deoarece am dublat petalele, cea din interior fiind rotunjita.

Morning Glory


Am accesorizat modelul cu 2 fluturasi Yoshizawa, foarte simplu de realizat si draguti, dupa acest filmulet.

Yoshizawa Butterflies (by Akira Yoshizawa)


Si, pentru ca aveam nevoie si de o cutie de cadou potrivita, bineinteles ca am realizat-o! Simpla (fotodiagrama - aici), frumoasa, iar cu putina imaginatie poate fi decorata dupa bunul plac...

Cutie de cadou


6 comentarii :

Vagner Alves spunea...

OI....tdo bem??? Deixei um selinho para você no meu blog... Abraços!!!

Jaqueline spunea...

hi , nice work ! I love you box ! Congratz André!

http://amordobrado.blogspot.com

Andre spunea...

Thanks, Jaqueline!

Anonim spunea...

Foarte frumoase.....e altceva față de plasticul care ne-a invadat din China...

Ecureuil roux spunea...

Foarte frumos. Cum se face funditza din hartie?

Andre spunea...

Multumesc! Ai aici fotodiagrama: http://origami-romania.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=668 Spor la impaturit!