vineri, 8 iulie 2011

Felicitare

Am mai facut o felicitare in tehnica kirigami, pe care apoi am decorat-o cu quilling. Iata ce-a iesit:

Interior:


Exterior:


Particip cu aceasta felicitare la Scrapper in Romania - Provocarea #16 : Floral.

P.S.: Happy birthday, dear blog! :) La implinirea unui an de la crearea acestui blog, constat cu multumire ca am avut 8470 de vizitatori. Eu zic ca e cat de cat bine si sper ca acest taram al hartiei sa constituie o sursa de inspiratie pentru cei care il viziteaza!

18 comentarii :

AmyCrafts spunea...

La multi ani si la cat mai multe lucrari frumoase!

Andre spunea...

Multumesc, Amy!

Svetlana spunea...

foarte frumos! cu mare placere o sa urmaresc blog-ul tau!

Andre spunea...

Multumesc, Svetlana!

ANGELA spunea...

Foarte frumos.Felicitari si multa bafta la provocare.

Andre spunea...

Multumesc, Angela!

Andreea spunea...

La multi, multi ani, Andre! Iti doresc ca urmatorii ani sa fie si mai plini de satisfactii!

Andre spunea...

Multumesc mult, Andreea!

copilarim spunea...

La multi ani blogusorului si la cat mai multe postari!! Imi place foarte mult tehnica folosita in interiorul felicitarii (pana acum nu am incercat-o dar acum cu siguranta o voi avea in vedere pe viitor:P).
Multa bafta la provocare:)
Rux

Andre spunea...

Rux, multumesc pentru aprecieri! Sa stii ca e foarte simpla si de efect aceasta tehnica :)

ileana-carmen spunea...

La multi ani! si succes la provocare.

Andre spunea...

Multumesc!

Ebonyoana spunea...

Foarte frumos tot ceea ce realizezi...e un blog care merita urmarit:d bafta la provocare

Andre spunea...

Multumesc, Oana! Si tu realizezi numai lucruri deosebite!

FB Ronnie spunea...

Foarte interesanta felicitare. Imi place tare mult ce a iesit. Mult succes la provocarea de pe Scrapper in Romania.

Andre spunea...

Multumesc, Ronnie!

Maci spunea...

Mult succes la provocare, Andre! :-*

Andre spunea...

Multumesc, Maci! :* Bafta si tie!